مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-12سياسي

معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد


معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.

- حسین کنعانی مقدم دبیر سیاسی جبهه ایستادگی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره لزوم برخورد قضایی با اغتشاشگران اظهار کرد: قطعاً قانون این اجازه را به قوه قضایی می دهد که در مورد حوادث اخیر برخورد قضایی انجام شود اما این موضوع نباید طوری اجرا شود که باعث افزایش خشونت در مردم شود و باید در نهایت تساهل و تسامح صورت گیرد.

وی افزود: معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد و تروریست ها به اشد مجازات برسند و معترض متناسب با جرمی که صورت گرفته است محاکمه شوند.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی درخصوص نمایندگان مجلس که خواستار اعدام معترضین شده بودند نیز گفت: بحث قصاص مطرح است نه اعدام و اگر کسی جرمی انجام داده که حکم آن قصاص است باید اجرا شود اما نمایندگان مجلس نمی توانند به قوه قضاییه تکلیف کند که اعدام انجام شود چون اعدام باید با توجه به آیین دادرسی، قوانین کشور و حکم قاضی انجام شود.

وی افزود: این روش که ما قوه ی قضاییه را تحت فشار قرار دهیم و به آن دستور داد شود که حکم قصاص باید انجام شود، غلط است و باید اجازه بدهیم روند قانونی طی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد

معترضین را باید از اغتشاشگران و تروریستان جدا کرد