مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-12سياسي

کیوی مازندران روانه هند می شود


استاندار مازندران با اشاره به این که قرار است کارشناسانی از هند برای بازدید از باغات کیوی سفر کنند، گفت: کیوی استان به هند صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور صبح شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی f با اظهار اینکه به سرعت باید در کمیسیون مربوط مشکلات مردم را رفع کنیم، تشکیل جلسات فوق العاده را برای گره گشایی از مسائل مردم ضروری دانست.

وی با تاکید بر توسعه کشت گلخانه ای در استان، آن را یکی از مؤلفه های ارزیابی و توسعه صادرات بیان کرد و گفت: باید مشکل گلخانه داران را در استان پیگیری و رصد کرد.

وی خواهان ارائه تسهیلات برای به روزشدن تجهیزات و امکانات در گلخانه ها شد و با اشاره به صادرات کیوی گفت: قرار است کارشناسی از هند برای بازدید از باغات و صادرات این محصول به استان سفر می کنند.

استاندار مازندران یادآور شد: باید تولیدات متناسب با استانداردها باشد و ضرورت دارد تا دستگاه های مختلف به فکر حل مسائل باشند و صرف اعمال قانون جواب نمی دهد.

وی با اظهار اینکه نگاه حل مسئله می تواند راهگشا باشد، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی باید به فکر تولید و از آن حمایت شود.

حسینی پور مسئله تولید را بسیار مهم دانست و گفت: باید با تکیه بر روش ها مسائل فراروی را حل کرد و باید کارشناسان در این زمینه برنامه ریزی لازم را داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیوی مازندران روانه هند می شود

کیوی مازندران روانه هند می شود