مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 18:402022-11-11سياسي

امیر پوردستان: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد


رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: آمریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اگر به فتنه متوسل می شود به دلیل این است که از علم، قدرت نظامی، حضور مردم و بصیرت آنان می ترسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه پنجشنبه در ویژه برنامه برای آرمان شهید ضمن اشاره به عنایت الهی در آزادی خرمشهر اظهار داشت: این سنت الهی است که هر موقع دین خدا را یاری کنید، خداوند نیز ما را یاری می کند و خداوند زمانی که اخلاص رزمندگان ما را دید پیروزی و نصرت را نصیبمان کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 از روی اراده الهی بود، افزود: آمریکایی های خبیث تلاش بسیار زیادی کردند تا شاه را نگه دارند و بر سر قدرت بماند اما اراده ملت ایران بر این بود تا زورگویان و آنان که به مملکت خیانت می کنند از صحنه خارج و حکومت اسلامی در جامعه حاکم شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه در فتنه اخیر همه با وجود اختلافات با یکدیگر متحد شدند، ابراز داشت: آمریکایی ها بیش از 40 سال است ایران اسلامی را تحریم می کنند و از هر طریقی سعی کردند تا مردم ایران را تحریم کنند به نحوی که اذعان کردند چیزی برای تحریم کردن در ایران نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر پوردستان: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد

امیر پوردستان: آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد