مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:552022-11-11سياسي

مکتب شهید طهرانی مقدم «ما می توانیم» است


امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه روحیه جهادی در تمام عرصه های انقلاب اسلامی گشایش های وسیعی پدید آورده است، گفت: شعار «ما می توانیم» مکتب شهید طهرانی مقدم است.

- دامغان- امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه روحیه جهادی در تمام عرصه های انقلاب اسلامی گشایش های وسیعی پدید آورده است، گفت: شعار ما می توانیم مکتب شهید طهرانی مقدم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد فوادیان در خطبه های نمازجمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهید حسن طهرانی مقدم با تولید موشک شعار ما می توانیم را به نمایش گذاشت، ابراز کرد: ایران قدرتمند همان چیزی است که دشمنان از آن هراس دارند.

وی با بیان اینکه ما می توانیم مکتب شهید طهرانی مقدم است، افزود: این شهید به معنای واقعی سرباز امام زمان (عج) بود و توانست با توکل به خدا متعال با اعتماد به نفس و اطمینان توانست در تولید موشک گام بر دارد.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم توانست شعار ما می توانیم را به نمایش گذاشته و اولین موشک را در سال 66 با نام نازعات با برد 80 تا 150 کیلومتر تولید و با این کار تولید موشک را در جمهوری اسلامی ایران پایه گذاری کرد، ابراز داشت: دیگر تولیدات موشکی که با ابتکار و توانمندی شهید طهرانی مقدم ثبت و موشک های با برد 550 هزار کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب شهید طهرانی مقدم «ما می توانیم» است

مکتب شهید طهرانی مقدم «ما می توانیم» است