مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 14:272022-11-11سياسي

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟


خطبه های نمازجمعه این هفته کرمان در حالی برگزار شد که آشوب های خیابانی تقریبا پایان یافته و شکست دشمن علنی شده است، ائمه جمعه سعی کردند از پشت پرده این اغتشاشات مردم را آگاه و قدرت جمهوری اسلامی را جهت مقابله با هر نوع تهدیدی برای مخاطبان بازگو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسین حیدری امام جمعه موقت سیرجان امروز در خطبه های نمازجمعه، از استقلال کشور و هراس دشمن از آن سخن به میان آورد و اظهار داشت: ما در همه زمینه های سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی به استقلال رسیدیم، دشمنان ما امروز از این استقلال نگران هستند و می ترسند، به همین دلیل تلاش می کنند تا این استقلال را بشکنند.

جمهوری اسلامی با هایپرسونیک یک جهش بزرگ نسلی در حوزه موشکی داشت وی از لزوم هوشیاری نسبت به ترفندهای دشمن سخن به میان آورد و عنوان داشت: مقابله با تهدیدهای دشمن راه های زیادی دارد و به صورت مختلف می توان آن را اجرا کرد.

امام جمعه موقت سیرجان اضافه کرد: تجهیز کشور به تکنولوژی های پیشرفته نظامی، تقویت بومی سازی، صرفه جویی و افزایش تولید، کار مضاعف در بحث فرهنگی و آموزشی و خنثی سازی تبلیغات دشمن بخشی از آن ها هستند.

حجت الاسلام حیدری به دستیابی ایران به موشک فوق پیشرفته هایپرسونیک پرداخت و با اشاره به اینکه توان موشکی جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟