مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 12:552022-11-11بين الملل

گزارشگر سازمان ملل خواهان توقف تحریم های یک جانبه علیه سوریه شد


گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور تحریم های یکجانبه و حقوق بشر بعد از سفر 12 روزه خود به سوریه خواهان توقف فوری تحریم های یکجانبه علیه سوریه شد.

- گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور تحریم های یکجانبه و حقوق بشر بعد از سفر 12 روزه خود به سوریه خواهان توقف فوری تحریم های یکجانبه علیه سوریه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آلنا دوهان، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور تحریم های یکجانبه و حقوق بشر در بیانیه ای بعد از سفر 12 روزه خود به سوریه و تهیه گزارش ویژه ای درباره تأثیر تحریم های یکجانبه بر حقوق بشر در سوریه گفت: این تحریم ها، ویرانی در سوریه و رنج و مشکلات ملت این کشور را افزایش داده است.

من از پیامدهای هولناک تدابیر بیرحمانه و یکجانبه علیه سوریه درباره حقوق بشر و وضعیت انسانی و انزوای اقتصادی و مالی این کشور بسیار شوکه شدم.

90 درصد ساکنان سوریه زیر خط فقر هستند و محدودیت زیادی برای به دست آوردن غذا، آب، برق، پناهگاه، سوخت، وسایل ارتباطی و بهداشتی دارند.

تحریم های یکجانبه بر بخش های اصلی اقتصاد از جمله نفت، گاز، برق، تجارت و مهندسی تأثیر داشته و موجب از بین رفتن درآمد ملی و تلاش ها برای بهبود اقتصادی و بازسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگر سازمان ملل خواهان توقف تحریم های یک جانبه علیه سوریه شد

گزارشگر سازمان ملل خواهان توقف تحریم های یک جانبه علیه سوریه شد