مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-11سياسي

وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه مفاهیم کنگره سراسری قرآن کریم بازدید کرد


وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش از نمایشگاه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در بخش دختران بازدید کرد.

- ایسنا/گلستان وزیر آموزش و پرورش دقایقی پیش از نمایشگاه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در بخش دختران بازدید کرد.

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش که صبح امروز جمعه 20 آبان به منظور حضور در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم دختران ویژه مدارس سمپاد به استان گلستان سفر کرد دقایقی پیش در ادامه سفر یک روزه خود به گلستان، از نمایشگاه مسابقات مفاهیم بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم ویژه مدارس استعدادهای درخشان در بخش دختران بازدید و از نزدیک با شرکت کنندگان این نمایشگاه گفتگو کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه مفاهیم از صبح چهارشنبه 18 آبان 1401 در گلستان آغاز به کار کرد.

سید رضا نظری از رقابت 170 شرکت کننده دختر در رشته های حفظ ، حفظ ویژه ، قرائت و مفاهیم قرآن کریم در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم که به میزبانی گلستان خبر داد و افزود: وی با بیان اینکه در بخش آوایی این مسابقات 80 نفر از دانش آموز دختر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه مفاهیم کنگره سراسری قرآن کریم بازدید کرد

وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه مفاهیم کنگره سراسری قرآن کریم بازدید کرد