مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 22:452022-11-10اقتصادي

لرستان نقطه عطف توسعه گردشگری کشاورزی است


در بحث کشاورزی و گردشگری در نقاط مختلف کشور کارهایی اتفاق افتاده که زیاد کارشناسی نیست چراکه لرستان با وجود پتانسیل ها و زیرساخت های توسعه کشاورزی به شدت مستعد توسعه آگروتوریسم است.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان گفت: در بحث کشاورزی و گردشگری در نقاط مختلف کشور کارهایی اتفاق افتاده که زیاد کارشناسی نیست چراکه لرستان با وجود پتانسیل ها و زیرساخت های توسعه کشاورزی به شدت مستعد توسعه آگروتوریسم است.

احمدرضا دالوند امروز پنج شنبه 19 آبان ماه، در همایش گردشگری کشاورزی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: لرستان به لحاظ تنوع زیست محیطی و آب و هوایی می تواند یکی از قطب های توسعه گردشگری کشور باشد چرا که پس از استان های مازندران و گیلان سومین استان پربارش کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان به چهار فصل بودن شرایط آب و هوایی استان اشاره کرد و افزود: در سردترین فصول سال در پلدختر بهار است و در گرم ترین فصول سال، شهرستان های الیگودرز و نورآباد دارای هوای خنک و بهاری هستند.

وی ادامه داد: در بحث کشاورزی و گردشگری در نقاط مختلف کشور کارهایی اتفاق افتاده که زیاد کارشناسی نیست چراکه لرستان با وجود پتانسیل ها و زیرساخت های توسعه کشاورزی به شدت مستعد توسعه آگروتوریسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان نقطه عطف توسعه گردشگری کشاورزی است

لرستان نقطه عطف توسعه گردشگری کشاورزی است