مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 20:202022-11-10اقتصادي

رزن مشکل تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن ندارد


شهرستان رزن مشکلی در تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در سفر خود به شهرستان رزن ضمن حضور در جلسه بررسی مسائل و مشکلات این شهرستان با محوریت مصوبات سفر رییس جمهور به استان، اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید از مجموعه خود برای جذب اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، پیگیری و جذب کنند.

وی با بیان اینکه تا آذرماه، حدود هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به استان، دریافت خواهد شد گفت: در سفر رییس جمهور به استان، حدود 852 میلیارد تومان برای شهرستان رزن در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یکی از مسائلی که به طور جدی پیگیر آن بودیم، قرار دادن بیمارستان شهرستان رزن در فهرست اتمام پروژه های نیمه تمام بود گفت: تکمیل و توسعه پروژه های کشت گلخانه ای در شهرستان رزن در اولویت سازمان جهاد کشاورزی استان باشد.

وی با بیان اینکه 50 قطعه زمین دولتی در شهر رزن، برای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن، برای 164 متقاضی تحویل داده شده است گفت: در شهرستان رزن، در حوزه طرح نهضت ملی مسکن، قطعات زمین برای 135 متقاضی قرعه کشی شده و در روزهای آتی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزن مشکل تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن ندارد

رزن مشکل تأمین زمین برای نهضت ملی مسکن ندارد