مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:302022-11-10سياسي

امام جمعه موقت بیرجند: فتنه اخیر کشور به سمت فرسایشی شدن پیش می رود


فتنه اخیر کشور به سمت فرسایشی شدن پیش می رود و این فتنه لایه های پیدا و پنهان فراوانی دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: فتنه اخیر کشور به سمت فرسایشی شدن پیش می رود و این فتنه لایه های پیدا و پنهان فراوانی دارد.

حجت الاسلام محمد مختاری عصر امروز پنج شنبه 19 آبان در دیدار اقشار مختلف مردم استان با رییس قوه قضاییه اظهار کرد: زیربنای هر نظامی عدالت است و ظلم عامل اصلی سقوط حکومت ها بوده است.

وی با بیان اینکه امیدها به توسعه عدالت در کشور را افزایش داده اید اما در تمام بخش های تحت مدیریت خود حضور پیدا کنید و از لوث ظلم و بی عدالتی تطهیر کنید، افزود: ایران به دلیل پیشرفت های اخیر خود مورد خشم دشمنان واقع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مختاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و روحانیون دژ محکم اسلام محمدی است و آماده جانبازی برای نظام هستیم، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی یادگار امام راحل و بیش از 200 هزار شهید و آرزوی همه انبیا و اولیا در طول تاریخ بوده است؛ لذا وظیفه عقلی و شرعی همه ما است که با جان خود از آن حفاظت کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه فتنه اخیر کشور به سمت فرسایشی شدن پیش می رود و این فتنه لایه های پیدا و پنهان فراوانی دارد، تصریح کرد: لازم است که همه این لایه ها شناسایی و برخورد قاطع و قانونی صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت بیرجند: فتنه اخیر کشور به سمت فرسایشی شدن پیش می رود

امام جمعه موقت بیرجند: فتنه اخیر کشور به سمت فرسایشی شدن پیش می رود