مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 19:002022-11-10اجتماعي

گشت«اتوبوس خبر» در سیل بندهای یزد/شهرجهانی در برابر سیل ایمن نیست


اتوبوس خبر شهرداری یزد این هفته خبرنگاران را به سیل بندهای یزد برد تا از طرح های تکمیلی آنها و اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی شهر در برابر سیلاب بازدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیل مردادماه یزد که به دنبال بارش های سیل آسا و بی سابقه در طول 100 سال گذشته اتفاق افتاد، آسیب های بسیاری به منازل، معابر و تاسیسات شهری وارد کرد.

شهرداری یزد بلافاصله پس از وقوع سیل، اقدامات خود در راستای مرمت بندهای خاکی و اجرای طرح های تکمیلی به منظور مهار سرریز این سدها را آغاز کرد و امروز خبرنگاران در طرح اتوبوس خبر به همراه شهردار به بازدید از این پروژه ها رفتند.

خبرنگاران در این بازدید چهار ساعته از دو بند خاکی و آب بندها و گوراب های پایین دست آن همچنین از مسیل یزد بازدید کردند.

شهردار یزد در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرمت، استحکام بخشی و اجرای طرح های تکمیلی سیل بندهای یزد از مردادماه آغاز شد.

ابوالقاسم محی الدینی با بیان اینکه در حال حاضر سه حوزه آبریز در خارج از شهر و یک مسیل در رودخانه کار مهار سیلاب و روان آبهای یزد را انجام می دهند، افزود: شهرداری متولی سیل بندهای خارج از شهر نیست و این مهم بر عهده شرکت آب منطقه ای است اما در راستای خدمت به مردم و جلوگیری از وارد آمدن خسارت به آنها، منتظر هیچ دستگاهی نمی مانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت«اتوبوس خبر» در سیل بندهای یزد/شهرجهانی در برابر سیل ایمن نیست

گشت«اتوبوس خبر» در سیل بندهای یزد/شهرجهانی در برابر سیل ایمن نیست