مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-10ورزشي

هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران برگزار می شود


هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران همزمان با جام جهانی، با شعار «تا پای جان، برای ایران» و در قالب رویدادی ملی برگزار می شود.

- هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران همزمان با جام جهانی، با شعار تا پای جان، برای ایران و در قالب رویدادی ملی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران امسال علاوه بر استان تهران در 5 استان دیگر و در قالب رویدادی ملی همراه با برنامه های متنوع برای خانواده ها با شعار تا پای جان، برای ایران توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار و به منتخبان این رویداد تا سقف 500 میلیون تومان جوایزی اهدا می شود.

این رویداد ملی همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر و حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها و با هدف حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین کشف استعدادهای کشور در زمینه بازی های رایانه ای در استان های منتخب کشور برگزار می شود.

ثبت نام مسابقات رویداد ملی هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران از 19 آبان ماه در دو بخش حضوری بازی آفلاین فیفا و بخش ویژه بازی های موبایلی ایرانی به میزبانی استان های مازندران، اردبیل، قزوین، خراسان رضوی، خوزستان و تهران انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران برگزار می شود

هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیویی ایران برگزار می شود