مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 16:502022-11-10فرهنگي

چه تعداد تماشاگر به تماشای تئاتر گلاب آدینه رفتند؟


اجرای عمومی نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان دوهزار مخاطب شده است.

- اجرای عمومی نمایش پرده خانه به کارگردانی گلاب آدینه در تئاتر شهرزاد آغاز شده است و این نمایش در پیش فروش هفته نخست میزبان دوهزار مخاطب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سالن، پرده خانه که مدت زمان آن 150 دقیقه است و از نوشته های بهرام بیضایی است با آنتراکتی 15 دقیقه ای همراه است و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و در روزهای پایانی هفته ساعت 16 در سالن شماره2 شهرزاد میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش ماحاصل 8 ماه تمرین مداوم گروهی 100 نفره است.

نورا هاشمی، علیرضا ناصحی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از پنجاه نفر از بازیگران تئاتر، گلاب آدینه را در نمایش پرده خانه همراهی می کنند.

گلاب آدینه قبل تر نمایش نامه های سلطان مار و مرگ یزدگرد از نوشته های بهرام بیضایی را به صحنه برده و این نمایش، سومین کارگردانی او از آثار بیضایی به شمار می آید.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش امروز 5 شنبه ازساعت 14 درسایت تیوال آغاز شده و علاقمندان علاوه بر خرید بلیت های این نمایش می توانند به صورت حضوری به گیشه سالن مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد تماشاگر به تماشای تئاتر گلاب آدینه رفتند؟

چه تعداد تماشاگر به تماشای تئاتر گلاب آدینه رفتند؟