مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-10سياسي

دشمن یک لحظه از توطئه و کینه توزی علیه نظام دست برنمی دارد


امام جمعه لاهیجان با اشاره به توطئه و کینه توزی دشمن علیه نظام طی 43 سال گذشته گفت: امروز جهاد تبیین و پاسخ به شبهات تکلیف همگانی است.

- حجت الاسلام والمسلمین جواد سلیمانی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهید مدافع امنیت حمید پورنوروز در لاهیجان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اغتشاشات و آشوب های اخیر در کشور تنفس مصنوعی دشمن است.

وی، توطئه و جنگ داخلی را آخرین ضربه و نفس های دشمن دانست و افزود: دشمن تلاش می کند با عادی انگاری و اطاله اغتشاشات در کشور به نظام ضربه بزند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه دشمن یک لحظه هم از توطئه و کینه توزی دست بر نمی دارد، گفت: در 43 سال اخیر دشمن اتاق جنگ علیه نظام تشکیل داده و شبانه روز و تمام قد در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است.

حجت الاسلام سلیمانی، اقدامات دشمن علیه نظام اسلامی را سازمان دهی شده و هدفمند عنوان و بیان کرد: دشمن 43 سال است که علیه نظام اسلامی و مردم این کشور جنایت می کند.

وی، بصیرت و هوشیاری را لازمه برون رفت از فتنه ها برشمرد و افزود: عدم دستپاچگی، بصیرت افزایی و گوش به فرمان رهبری بود مسیر حق را از باطل مشخص می کند.

اعتراض به وضعیت ها و عملکردها حق مسلم مردم است امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه اعتراض به وضعیت ها و عملکردها حق مسلم افراد است، گفت: مسیر اعتراض و مطالبه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن یک لحظه از توطئه و کینه توزی علیه نظام دست برنمی دارد

دشمن یک لحظه از توطئه و کینه توزی علیه نظام دست برنمی دارد