مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:572022-11-10اقتصادي

آگروتوریسم لرستان مکمل اقتصاد گردشگری کشور است


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت آگروتوریسم لرستان در اقتصاد گردشگری کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید مصطفی فاطمی ظهر امروز در همایش ملی گردشگری کشاورزی که به میزبانی لرستان برگزار شد، گفت: امروزه اقتصاد گردشگری کشاورزی یکی از اقتصادهای مکمل و رواج در سطح دنیا به شمار می رود و این نخستین نشستی است که به صورت تخصصی در این حوزه برگزار می شود که امیدوارم هم فکری بین کارشناسان گردشگری و فعالان میراث فرهنگی لرستان و دیگر استانها با در نهایت موجب توسعه گردشگری کشاورزی در کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما به لحاظ تنوع جاذبه های گردشگری و وجود آثار متعدد تاریخی دارای ظرفیت های بالایی در شاخص گردشگری جهان است و بیش از 40 موضوع گردشگری از میراث کشورمان قابل رشد و بهره برداری هستند.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: ایران ریشه تمدنی بسیار غنی در زمینه کشاورزی دارد و کشور ما از بنیان گذاران کشاورزی در جهان محسوب می شود که با استناد به همین قدمت تاریخی به منظور رونق و توسعه گردشگری کشاورزی نیازمند هم افزایی و همکاری ادارات منابع طبیعی، حفاظت محیط زیست، جهادکشاورزی، مرکز تحقیقات جهاد و ادارات میراث فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگروتوریسم لرستان مکمل اقتصاد گردشگری کشور است

آگروتوریسم لرستان مکمل اقتصاد گردشگری کشور است