مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-10سياسي

هنوز به 20 هزار روستا آبرسانی نشده/مواجهه حدود 500 شهر کشور با تنش آبی


معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از وجود 20 هزار روستا در سطح کشور خبر داد که آبرسانی نشدند و گفت: از این تعداد آبرسانی 10 هزار روستا در قالب طرح محرومیت زدایی در حال انجام است.

- ایسنا/همدان معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از وجود 20 هزار روستا در سطح کشور خبر داد که آبرسانی نشدند و گفت: از این تعداد آبرسانی 10 هزار روستا در قالب طرح محرومیت زدایی در حال انجام است.

اتابک جعفری لور پنجشنبه 19 آبان ماه در شورای اداری شهرستان ملایر، افزود: از این تعداد، 7000 روستا توسط سپاه پاسداران و 3000 روستا با کمک و همت خیرین ظرف دو سال آینده آبرسانی خواهند شد.

جعفری لور با بیان اینکه سال آینده آبرسانی 10 هزار روستای دیگر نیز آغاز می شود، ادامه داد: آبرسانی به روستاهای ملایر را نیز در قالب جهاد آبرسانی انجام می دهیم و تا پایان دولت در فازهای مختلف آبرسانی خواهند شد.

وی ضمن عذرخواهی از مردم استان همدان بابت مشکلات ایجاد شده برای آب شرب طی ماه های اخیر، گفت: تلاش کردیم با وجود خشکسالی ها و کمبود بارش ها، با یک برنامه ریزی منسجم، از قطعی آب در شهرها و روستاها جلوگیری کنیم.

جعفری لور تنش آبی ایجاد شده در همدان را خارج از اراده شرکت آب و فاضلاب کشور دانست و با تاکید بر اینکه تلاش کردیم پروژه انتقال آب به همدان در کمترین زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز به 20 هزار روستا آبرسانی نشده/مواجهه حدود 500 شهر کشور با تنش آبی

هنوز به 20 هزار روستا آبرسانی نشده/مواجهه حدود 500 شهر کشور با تنش آبی