مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-10سياسي

پروژه احداث سد سقاوه در شهرستان مارگون کلنگ زنی می شود


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سد سقاوه طی روزهای آینده با حضور مسئولین کشوری کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی روشنفکر ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سد سقاوه علاوه بر رفع نیازهای شرب منطقه، آب صنایع مهم همچون کارخانه سیمان مارگون و شهرک صنعتی را فراهم می کند.

روشنفکر اظهار داشت: سد مخزنی سقاوه بر روی رودخانه سقاوه از سرشاخه های رودخانه لوداب و در سه کیلومتری جنوب شرق شهر مارگون و در 70 کیلومتری شمال غربی یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود.

وی بیان داشت: از محل ماده 56، با رایزنی های انجام شده، مبلغ 40 میلیارد تومان برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار، به محض تأیید وصورت وضعیت مثبت کارکرد، قابل پرداخت است، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، پروژه احداث سد سقاوه در روزهای آینده با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی می شود.

روشنفکر تصریح کرد: مقدمات و شرایط آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث سد سقاوه، آماده است و این پروژه، با مبلغ قرارداد 438 میلیارد تومان در مدت زمان 60 ماه اجرایی می شود.

وی افزود: طبق مجوز صادره 70 درصد از اعتبار مورد نیاز سد سقاوه از محل بودجه عمومی دولت و 30 درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی باید تأمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث سد سقاوه در شهرستان مارگون کلنگ زنی می شود

پروژه احداث سد سقاوه در شهرستان مارگون کلنگ زنی می شود