مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 آبان 1401 ساعت 11:252022-11-10اجتماعي

از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنید


مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر شهر تهران، نسبت به سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر خلوت شهر هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با رصدی که از طریق دوربین های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه های پایتخت در صبحگاه امروز (پنج شنبه نوزدهم آبان ماه 1401) صورت گرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم.

امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت وآمد خودروها به سهولت انجام شده و ترافیک روانی وجود دارد.

در بقیه معابر، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان به فکر سرعت و سبقت در این معابر بیفتند و از خلوتی سطح شهر برای زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که پلیس به این دسته از رانندگان توصیه می کند فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت های بالا همیشه خطرساز و خطر آفرین هستند لذا رانندگان باید با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنند.

تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنید

از سبقت و سرعت غیرمجاز خودداری کنید