مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-09فناوري

مشکلات مردم و کسب و کارهای مجازی را در این روزها کاملا درک می کنم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع صاحبان و مدیران تعدادی از کسب و کارهای فضای مجازی و برخی از مسئولان اصناف حوزه فناوری اطلاعات گفت: تمام تلاش ما در وزارت ارتباطات این است که بتوانیم حال این بخش را بهتر کنیم و برای این منظور به کمک و همراهی تمام فعالان .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع صاحبان و مدیران تعدادی از کسب و کارهای فضای مجازی و برخی از مسئولان اصناف حوزه فناوری اطلاعات گفت: تمام تلاش ما در وزارت ارتباطات این است که بتوانیم حال این بخش را بهتر کنیم و برای این منظور به کمک و همراهی تمام فعالان این بخش نیازمندیم و از هر پیشنهادی برای بهبود وضعیت موجود استقبال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- در نشستی با برخی از صاحبان و مدیران کسب و کارهای فضای مجازی و برخی از مسئولان اصناف حوزه فناوری اطلاعات با اشاره به اقداماتی که در یک سال گذشته و در این ایام برای پایداری ارتباطات و ارائه سرویس های باکیفیت به مردم انجام شد، اظهار کرد: در شرایط امروز جامعه ما به هیچ عنوان بی تفاوت نبودیم و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی به نگاه ایجابی و راهبردی وزارت ارتباطات و دولت سیزدهم به فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: تشکیل کارگروه اقتصاد دیجیتال در دولت، آغاز پروژه ملی فیبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مردم و کسب و کارهای مجازی را در این روزها کاملا درک می کنم

مشکلات مردم و کسب و کارهای مجازی را در این روزها کاملا درک می کنم