مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 15:552022-11-09سياسي

زاهدی: گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در اولین جلسه کمیسیون آموزش مطرح خواهد شد


بیش از 20 هزاز امضا طی چند روز گذشته در قالب پویش هایی متفاوت، نسبت به مطالبه رهبر انقلاب درباره بازخوانی اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: بیش از 20 هزار امضا طی چند روز گذشته در قالب پویش های متفاوت، نسبت به مطالبه رهبر انقلاب درباره بازخوانی اسناد لانه جاسوسی  در کتب درسی در بخش فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است.

در همین راستا گفتگویی با محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ستیزی، گفتمان انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم و چند موضوع دیگر هم باید در کتب درسی دانش آموزان و دانشجویان گنجانده شود.

زاهدی در ادامه گفت: ما این موضوعات را همیشه به متولیان این حوزه تذکر داده ایم اما در دولت قبل از وزارت خانه های مربوطه انتظاری هم نداشتیم که به این مطالبات رهبر انقلاب عمل کنند ولی متاسفانه در این دولت هم می بینیم وزارت خانه های متولی این مطالبات، تا این لحظه اقدام عملی برای این مطالبات انجام نداده اند و وزاری زیربط هم همتی برای انجام این مطالبات ندارند، البته امیدواریم با  توجه به تذکرات مکرّر رهبر انقلاب در این موضوع، وزرای علوم و آموزش و پرورش و بهداشت در دولت انقلابی بالاخره و پس از چند سال به این توصیه ها عمل کرده و اقدام درستی انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در اولین جلسه کمیسیون آموزش مطرح خواهد شد

زاهدی: گنجاندن اسناد لانه جاسوسی در اولین جلسه کمیسیون آموزش مطرح خواهد شد