مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:502022-11-09اقتصادي

تکمیل فازهای فعال خداآفرین نیازمند 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است


معاون طرح توسعه آب منطقه ای استان اردبیل گفت: تکمیل فازهای فعال شبکه پایاب خداآفرین در سه ناحیه عمرانی، نیازمند بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبراییل رمضانی ظهر چهارشنبه در بازدید از عملیات اجرایی ناحیه عمرانی دوم شبکه پایاب سد خداآفرین اظهار کرد: در صورت تکمیل این پروژه 43 هزار و 435 هکتار از اراضی دیم دشت مغان را تحت پوشش قرار می دهد.

وی با اشاره به اجرای پروژه شبکه فرعی آبیاری و زهکشی پایاب سد خداآفرین در دشت مغان در قالب پنج ناحیه عمرانی تصریح کرد: این طرح با سیستم آبیاری قطره ای و سیستم سنترپیوت سامانه دوار مرکزی اجرا شده و در جریان آن یک هزار و 224 دستگاه سنترپیوت خریداری و نصب شده است.

معاون طرح توسعه آب منطقه ای استان اردبیل با اشاره به هزینه 12 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای شبکه فرعی آبیاری پایاب سد خداآفرین در دشت مغان گفت: این طرح سیمای اقتصادی منطقه مغان را کاملاً تغییر داده و با ایجاد حلقه های فرآوری، بسته بندی، لجستیک، حمل و نقل و صادرات محصول به برندی برای استان اردبیل تبدیل خواهد شد.

رمضانی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی ناحیه عمرانی دوم شبکه پایاب سد خداآفرین خبر داد و افزود: تکمیل واحدهای در دست اجرای این شبکه نیازمند 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فازهای فعال خداآفرین نیازمند 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل فازهای فعال خداآفرین نیازمند 2 هزار میلیارد ریال اعتبار است