مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:252022-11-09سياسي

بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب روایتگری با زبان هنر است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، روایتگری با زیان هنر و به کارگیری ابزارهای فرهنگی را بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب به نسل های آینده کشور اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس که در سالن همایش های شهرداری آمل گفت: برگزاری جشنواره فانوس و دیگر جشنواره های مشابهی که در سال های اخیر با رویکردهای ارزشی و انقلابی در مازندران و حتی کل کشور برگزار شده، بازنشرهای اثرگذاری داشته که باید تقویت شود.

وی اذعان کرد: باید بپذیریم در رساندن پیام انقلاب و نظام به نسل جوان کوتاهی کردیم و باید تلاش کنیم و نسل جوان را دریابیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران افزود: همه نقاط کشور افراد خاصی که در دوران جنگ تحمیلی با تفکرات ناب خودشان فتوحات ارزشمند و بزرگی برای این کشور رقم زدند که متأسفانه در معرفی آنها به جوانان و نسل فعلی تاکنون بازگو نشده و این نگفتن هاست که جریان های ضدفرهنگی را بر فرهنگ های نای این کشور غلبه می کند.

سردارملکی ادامه داد: بهترین شیوه زبان هنر و روایتگری است که در حال حاضر به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سپاه و دیگر نهادهای فرهنگی برنامه های خوبی که هرچند دیر هست، اما شروع کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب روایتگری با زبان هنر است

بهترین شیوه در بیان دستاوردهای انقلاب روایتگری با زبان هنر است