مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 13:052022-11-09سياسي

برنامه های پیشنهادی سال 1402 مجمع خیرین مسجدساز ارائه شد


در این جلسه برنامه های پیشنهادی سال 1402 مجمع خیرین مسجدساز با حضور استاد قرائتی بررسی و به تصویب رسید و مقرر شد، نسبت به تهیه مستند خیرین مسجدساز از سوی صدا وسیما اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هیأت مدیره و هیأت امنا مجمع خیرین مسجد ساز کشور با حضور حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز و جمعی از اعضا برگزار شد.

این جلسه با سخنرانی حجت الاسلام قرائتی پیرامون نکاتی در خصوص جایگاه مساجد در اسلام و اهمیت ساخت مسجد و گزارش سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور و مدیر عامل مجمع خیرین مسجد ساز در خصوص اقدامات یک ساله مجمع خیرین همراه بود.

مدیر روابط عمومی مجمع خیرین مسجد ساز کشور با اشاره به اینکه در طول یک سال گذشته توجه ویژه به مسجدسازی در سیاست های ابلاغی سال 1401 ستاد اقامه نماز و ابلاغ برنامه ها و فعالیت های مصوب مجمع خیرین مسجد ساز در سال 1401 به استان و شهرستان ها در دستور کار مجمع بوده، از ساماندهی و تکمیل ساختار مجمع خیرین مسجد ساز در مرکز و استان و صدور ابلاغ مسئولین مربوط از تشکیل بانک اطلاعات مساجد متقاضی کمک در استان ها خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های پیشنهادی سال 1402 مجمع خیرین مسجدساز ارائه شد

برنامه های پیشنهادی سال 1402 مجمع خیرین مسجدساز ارائه شد