مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:152022-11-09حوادث

نردبان 68 متری آتش نشانی چه زمانی وارد اراک می شود؟


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: نردبان 68 متری آتش نشانی تا 8 ماه آینده در اختیار این سازمان قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، توسعه عمودی و بلندمرتبه سازی در فرایند برنامه ریزی شهری یکی از رویدادهایی است که در کشور رخ داده و بحث های گوناگونی در خصوص چالش ها و ضروریات آن نیز وجود دارد.

شهرهای امروزی در کشور و به تبع در استان مرکزی به دلیل نبود زمین مناسب در محدوده شهری به سمت بلندمرتبه سازی ساختمان ها حرکت می کنند.

مشکلات به وجود آمده از گسترش افقی شهرها،، رشد جمعیت شهری و گران بودن زمین از دیگر عواملی است که باعث می شود به سمت انبوه سازی و بلندمرتبه سازی رفت.

الگوهای بلندمرتبه سازی بر اساس ملاحظات اقتصادی، فنی، اجتماعی، زیست محیطی و.

شکل می گیرد که هر کدام با چالش ها و دغدغه های مختلفی روبرو است؛ اگر بلندمرتبه سازی با اصول و معیار مناسب و در نظر گرفتن هرکدام از این ملاحظات رخ دهد راهگشا خواهد بود در غیر این صورت ممکن است مدیریت شهری با چالش های بزرگتری روبرو شود.

وجود ساختمان های بلند ضرورت بیش از پیش برخی تجهیزات از جمله نردبان های آتش نشانی را نمایان کرده است؛ همانطور که در حادثه پلاسکو و امثالهم این کمبود کاملا به چشم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نردبان 68 متری آتش نشانی چه زمانی وارد اراک می شود؟

نردبان 68 متری آتش نشانی چه زمانی وارد اراک می شود؟