مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 10:052022-11-09سياسي

وضعیت آب استان کرمان در شرایط بحرانی/ راور، شهرستان امن


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آب در استان کرمان در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: - ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت آب در استان کرمان در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: طبق آمارها سرانه مصرف آب به ازای هر نفر در شرایط فعلی قابل قبول نیست و از لحاظ عقلی و علمی مردود است؛ بنابراین برای استفاده از منابع آب باید برنامه ریزی کنیم.

سیدمهدی قویدل در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور با موضوع مدیریت بحران آب، اظهار کرد: راور یکی از امن ترین شهرستان های استان کرمان و جزو رتبه های پایین از لحاظ اتهامات و جرائم بوده است.

وی بیان کرد: در بحث تسهیلات و نظارت در حوزه آب با مشکل مواجه هستیم، به طوری که افرادی وام بلاعوض و تسهیلات دریافت می کنند اما به علت نظارت نادرست و ناکافی، سیستم آبیاری نوین را انجام نمی دهند و از هدررفت آب جلوگیری نمی شود.

قویدل افزود: در رابطه با مدیریت آب باید به کشاورزان آموزش داده شود تا کشاورزان بیشتری از آبیاری نوین استفاده کنند و از غرقابی های غیراصولی ممانعت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب استان کرمان در شرایط بحرانی/ راور، شهرستان امن

وضعیت آب استان کرمان در شرایط بحرانی/ راور، شهرستان امن