مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-09اقتصادي

عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) بجنورد در مراحل نهایی


عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) مرکز استان به مراحل نهایی رسیده است.

- عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) بجنورد در مراحل نهایی ایسنا/خراسان شمالی شهردار بجنورد گفت: عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) مرکز استان به مراحل نهایی رسیده است.

جواد حمیدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در حال احداث میدان در بلوار پیامبر اعظم (ص) هستیم، اظهار کرد: عملیات اجرای این پروژه در 8 هزار مترمربع مساحت و با 12 هزار مترمربع خاک برداری در حال انجام است و تاکنون اعتباری بالغ بر 450 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی افزود: با احداث میدان در 64 متری پیامبر اعظم (ص)، همزمان درحال زیرسازی و آماده سازی مسیر برای آسفالت هستیم و بزودی با تکمیل باند آسفالت 64 متری، ترافیک شهردر محور جنوبی را تسهیل خواهیم کرد.

مهلت تحویل نخستین نردبان بلند مرتبه آتش نشانی در دی ماه وی همچنین در خصوص پیگیری ها برای تخصیص نردبان بلند آتش نشانی به مرکز استان نیز گفت: مهلت تحویل نخستین نردبان بلند مرتبه شهرداری در دی ماه تعیین شده است.

شهردار بجنورد بیان کرد: با اقدامات به انجام رسیده برای خرید نردبان آتش نشانی، قراردادی با شرکت سازنده و شهرداری منعقد شده که با تکمیل واریز مبالغ در قالب اوراق دولتی، طی 6 ماه ملزم به تحویل نردبان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) بجنورد در مراحل نهایی

عملیات اجرای بلوار پیامبر اعظم (ص) بجنورد در مراحل نهایی