مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 21:452022-11-08سياسي

ساداتی نژاد: محصولات کشاورزی و لبنیاتی به کشورهای روسیه و چین صادر می شود


محصولات ایرانی در حوزه کشاورزی و لبنیاتی به کشورهایی همچون چین و روسیه صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اظهار کرد: در دولت سیزدهم، شاهد صادرات محصولات کشاورزی و لبنیاتی به کشورهایی همچون چین، روسیه، عراق و صادر می شود.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی سال جاری بخش قابل توجهی از فرمایشات خود را به حوزه کشاورزی اختصاص دادند و دو روز پس از این فرمایشات، دولت سیزدهم اولین اقدام مثبت و راهبردی در حوزه کشاورزی را آغاز کرد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه امسال کل کشت و برداشت گندم کشور در قالب کشاورزی قراردادی بود، ادامه داد: کشاورزی قراردادی یک راهبرد اساسی و مهم در حوزه کشاورزی است که در تلاش هستیم تا پایان دولت بخش حداکثری کشاورزی کشور را قراردادی کنیم.

وی بیان کرد: سال جاری 7 و نیم میلیون تُن گندم در کشور تولید و به ارزش 830 هزار میلیارد ریال خریداری شد که سال گذشته مقدار کشت و برداشت گندم در کشورمان 4 و نیم میلیون تن بود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: در استان اردبیل 30 سد معیشتی وجود دارد که در صورت اجرای یک طرح ویژه، فاز عملیاتی کلیه سدهای معیشتی استان اردبیل همزمان آغاز شده و نهایتا تا 8 ماه آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: محصولات کشاورزی و لبنیاتی به کشورهای روسیه و چین صادر می شود

ساداتی نژاد: محصولات کشاورزی و لبنیاتی به کشورهای روسیه و چین صادر می شود