مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 20:552022-11-08سياسي

ترویج فرهنگ غدیر مستلزم جهاد تبیین است


برای ترویج فرهنگ غدیر باید جهاد تبیین داشته باشیم و راهکارها را به برنامه تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه شب در آیین تقدیر از اعضای ستاد کنگره غدیر در استان به راهکارهایی برای گسترش فرهنگ غدیر و نهج البلاغه اشاره و اضافه کرد: یکی از بهترین راهکارهایی این است که دنیا را به منابع اصلی شناخت غدیر یعنی نهج البلاغه سوق دهیم.

وی گفت: اگر می خواهیم فرهنگ غدیر ترویج یابد باید دانیم که عملکرد ما حجاب غدیر است و باید منابع اصلی را معرفی کنیم و یکی دیگر از راهکارها این است که آنچه در طول 1400 سال کسب کردیم، حفظ کنیم.

وی حفظ نظام اسلامی را از دیگر دستاوردها و راهکارهای ترویج فرهنگ غدیر یاد کرد و گفت: طبق گفته شهید سلیمانی اگر حرم ایران حفظ شود دیگر حرم ها حفظ خواهد شود.

آیت الله محمدی لایینی گفت: نظام ولایت فقیه ولایت غدیری است و باید فرهنگ نهج البلاغه را گسترش دهیم و و از سوی دیگر نسبت به راه اندازی هیئت های اندیشه ورز برای ترویج فرهنگ غدیر اقدام کنیم.

امام جمعه ساری با اظهار اینکه راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر باید عملیاتی شود، افزود: یکی از راهکارها این است که جهاد تبیین درباره فرهنگ غدیر داشته باشیم و نهج البلاغه را ترویج دهیم و از راهبرد به راهکار و سپس به برنامه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ غدیر مستلزم جهاد تبیین است

ترویج فرهنگ غدیر مستلزم جهاد تبیین است