مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-08اجتماعي

83 فضای ورزشی دانش آموزی در خوزستان افتتاح می شود


مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت ورزشی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد و افتتاح 83 فضای ورزشی در استان خوزستان خبر داد.

- محمد جعفری امروز سه شنبه (17 آبان ماه) در حاشیه افتتاح فضاهای ورزشی مدارس شهرستان شوشتر با بیان اینکه یکی از شاخص های مهم در اجرای درس تربیت بدنی توسعه فضاهای ورزشی است، اظهار کرد: طرح سردار شهید سلیمانی با هدف طراحی، ایجاد و بهینه سازی فضاهای ورزشی در سراسر کشور در حال اجرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در این راستا 83 فضای ورزشی در قالب زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی سرپوشیده، زمین ساحلی و کلاس درس تربیت بدنی در استان خوزستان در طرح شهید سلیمانی به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این طرح، 45 فضای ورزشی خوزستان نیز تعمیر و تجهیز خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سه فضای ورزشی در شوشتر امروز (17 آبان ماه) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

کلاس درس تربیت بدنی مدرسه شهید شکرخدا، زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی پوریای ولی و سالن ورزشی چند منظوره هنرستان حاج احمد افشار از جمله فضاهای ورزشی افتتاح شده در شهرستان شوشتر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

83 فضای ورزشی دانش آموزی در خوزستان افتتاح می شود

83 فضای ورزشی دانش آموزی در خوزستان افتتاح می شود