مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 19:202022-11-08سياسي

بانک کشاورزی به جای شهرها در مناطق روستایی ارائه خدمات کند


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک کشاورزی، بانک کشاورزپایه است و باید به جای شهرها، در مناطق روستایی به کشاورزان و دامداران ارائه خدمات کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید غنی نظری عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: دکترین انقلاب اسلامی نه سلطه گری و نه سلطه پذیری است و قطعاً مردم وفادار ایران به ویژه استان اردبیل و شهرستان های خلخال و کوثر همواره بر سر عهد و پیمان خود بر سر نظام اسلامی ایستاده اند.

وی تصریح کرد: اگر انتقادی نیز وجود دارد از سوی مردم به حق و شایسته است چرا که مسئولان باید با مطالبه گری در مسیر رفع مشکلات گام برداشته و زمینه حل مسائل و گرفتاری های مردم را به شکل عینی فراهم کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوره مسئولیت نمایندگی مردم خلخال و کوثر بیش از 60 نفر از مسئولان کشوری به خلخال و کوثر سفر کردند و بنده شعاری که در زمان تبلیغات مبنی بر حضور مسئولان در شهرها و روستاها داده ام، به خوبی عمل کردم.

نظری با انتقاد از برخی مسئولان در پاسخگو نبودن به مطالبات مردم افزود: نمایندگان گاه از سوی رسانه ها و فضای مجازی مورد سخت ترین انتقاد و قرار می گیرند در حالی که مسئولان باید با بیان عملکرد خود نسبت به تبیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک کشاورزی به جای شهرها در مناطق روستایی ارائه خدمات کند

بانک کشاورزی به جای شهرها در مناطق روستایی ارائه خدمات کند