مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:262022-11-08اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور پرداخت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد ساداتی نژاد عصر امروز در نشست با تشکل ها و نخبگان حوزه کشاورزی شهرستان خلخال، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم به حوزه کشاورزی بسیار ویژه بوده و امسال 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور برای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است که نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته ایم و در استان اردبیل نیز خرید گندم 2 برابر سال گذشته شده است.

وی افزود: در روزهای آینده، جلسه مهمی در حوزه مرتفع سازی مشکلات بخش دامداری و مرغداری در دستور کار است که اتفاقات بسیار مثبت و تاثیرگذاری را در پی خواهد داشت.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: عشایر، کشاورزان، دامداران و باغداران استان اردبیل، نقش مهمی در امنیت غذایی جمهوری اسلامی ایران دارند و استان اردبیل در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، عشایر، دامداری و باغداری دارای پتانسیل های بسیار ویژه و خاصی بوده و دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این استان دارد.

تکمیل 30 سد معیشتی نیمه تمام استان اردبیل در دستور کار است ساداتی نژاد ادامه داد: در دیدار رییس جمهور قبل از سفر به استان اردبیل، آیت الله رییسی ضمن ابلاغ سلام به اهالی استان اردبیل و به خصوص جهادگران عشایری، کشاورزی، دامداری، مرغداران و باغداران، تأکید کردند که به دلیل اشتغال 30درصدی استان اردبیل از بخش کشاورزی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور پرداخت شد

وزیر جهاد کشاورزی: 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور پرداخت شد