مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 17:002022-11-08اقتصادي

وزیر جهاد کشاورزی: 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور پرداخت شد


امسال 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور برای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است که نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد ساداتی نژاد عصر امروز در نشست با تشکل ها و نخبگان حوزه کشاورزی شهرستان خلخال، اظهار کرد:  نگاه دولت سیزدهم به حوزه کشاورزی بسیار ویژه بوده و امسال 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور برای خرید تضمینی گندم پرداخت شده است که نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته ایم و در استان اردبیل نیز خرید گندم 2 برابر سال گذشته شده است.

وی افزود: در روزهای آینده، جلسه مهمی در حوزه مرتفع سازی مشکلات بخش دامداری و مرغداری در دستور کار است که اتفاقات بسیار مثبت و تاثیرگذاری را در پی خواهد داشت.

وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: عشایر، کشاورزان، دامداران و باغداران استان اردبیل، نقش مهمی در امنیت غذایی جمهوری اسلامی ایران دارند و استان اردبیل در حوزه های مختلف اعم از کشاورزی، عشایر، دامداری و باغداری دارای پتانسیل های بسیار ویژه و خاصی بوده و دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این استان دارد.

تکمیل 30 سد معیشتی نیمه تمام استان اردبیل در دستور کار است ساداتی نژاد ادامه داد: در دیدار رییس جمهور قبل از سفر به استان اردبیل، آیت الله رییسی ضمن ابلاغ سلام به اهالی استان اردبیل و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جهاد کشاورزی: 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور پرداخت شد

وزیر جهاد کشاورزی: 83هزار میلیارد تومان به گندم کاران کشور پرداخت شد