مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 14:422022-11-08فرهنگي

برپایی دو غرفه ایلام در جشنواره ملی فرهنگ اقوام در گلستان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت : صنایع دستی بومی و اصیل استان ایلام به ویژه در رشته های گلیم نقش برجسته و حصیر بافی در دو غرفه در جشنواره ملی فرهنگ اقوام در گلستان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

- فرزاد شریفی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از برگزاری جشنواره ملی فرهنگ اقوام در گلستان خبر داد و گفت: این استان در جشنواره ملی فرهنگ اقوام ایرانی در گلستان با توزیع اقلام تبلیغاتی همچون بروشور، نقشه راهنمای گردشگری، کتابچه معرفی استان، کتابچه راهنمای گردشگری به معرفی جاذبه های گردشگری و .

پرداخته و حضور پر رنگ دارند.

  وی افزود: صنایع دستی بومی و اصیل استان ایلام به ویژه در رشته های گلیم نقش برجسته و حصیر بافی در دو غرفه در این جشنواره در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

  مدیر کل میراث فرهنگی استان ایلام بیان کرد: استان ایلام با معرفی قابلیت و ظرفیت های خود با محوریت برپایی سیاه چادر عشایری، برپایی کپر، تهیه و پخت غذاهای محلی و شیرینی ها و معرفی جاذبه های گردشگری تلاش دارد در این جشنواره تصویری مطلوب از استان به نمایش بگذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دو غرفه ایلام در جشنواره ملی فرهنگ اقوام در گلستان

برپایی دو غرفه ایلام در جشنواره ملی فرهنگ اقوام در گلستان