مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:202022-11-08سياسي

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 اقتدارآفرین بود


نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس گفت: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 و شلیک موفق پدافند باور 373 اقتدار آفرین و باعث افتخار ملی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه 17 آبان ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید روح الله عجمیان که در اغتشاشات کرج مظلومانه به شهادت رسید، گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم و آنچه که امروز صورت می گیرد این است که نظام سلطه همواره نه تنها با جمهوری اسلامی، بلکه با ایران قوی مقابله می کند.

وی تصریح کرد: اقدام مهم اساسی اخیر که صورت گرفت، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 و شلیک موفق موشک پدافند باور 373 با برد بیش از 300 کیلومتر اقتدار آفرین و باعث اقتدار ملی است.

وی بیان کرد: ایران قوی و پایدار است و این یعنی ما می توانیم.

حدادی خطاب به رییس جمهور گفت: آقای رییسی برای بهترین مردمی که همواره پای سخت ترین مواقع نظام خود ایستاده اند و همواره مرگ بر اسراییل را فریاد زده اند وظیفه شما بسیار سنگین است.

وی بیان کرد: مردم مشکل جدی در بازار دارند و گرانی ها، وضعیت مسکن و معیشت برای آنها دشوار شده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ تصریح کرد: تذکر من به تیم اقتصادی دولت این است که اقدام به موقع و جدی برای کنترل بازار و جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 اقتدارآفرین بود

پرتاب موفقیت آمیز ماهواره قائم 100 اقتدارآفرین بود