مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 13:002022-11-08سياسي

وزارت فرهنگ تونس آماده همکاری های فرهنگی با ایران است


مدیرکل همکاری های بین المللی و ارتباطات خارجی وزارت فرهنگ تونس، از آمادگی این وزارتخانه برای هرگونه همکاری های فرهنگی میان ایران و تونس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی آجیلی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس ضمن حضور در وزارت فرهنگ تونس با خانم سمیره بنت بدر، مدیرکل همکاری های بین المللی و ارتباطات خارجی وزارت فرهنگ این کشور دیدار کرد.

سمیره بنت بدر ضمن تمجید از آموزه های تمدنی و ذخایر فرهنگی ایران نسبت به هر گونه همکاری و فعالیت مشترک و حضور فرهنگی ایران در تونس اعلام آمادگی و استقبال کرد.

آجیلی نیز در سخنانی، با برشمردن نقاط مشترک فرهنگی ایران و تونس و اهمیت وجود این روابط با تونس برای دولت ایران، نسبت به نهایی شدن و امضای سند مبادلات فرهنگی دو کشور ابراز امیدواری کرد.

وی پیشنهاد داد: در چارچوب کمیسیون مشترک ایران و تونس، کمیته ای فرهنگی دائمی برای هماهنگی هر چه بیشتر و تحقق برنامه های مشترک در سطوح عالی دو دولت تشکیل شود.

سند مبادلات فرهنگی ایران و تونس که زمینه ساز فعالیت های مشترک و همکاری های فرهنگی میان دو کشور خواهد بود از سوی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس در گذشته به وزارت فرهنگ این کشور پیشنهاد و ارائه شده بود که نیاز به پیگیری برای تحقق و عملیاتی شدن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت فرهنگ تونس آماده همکاری های فرهنگی با ایران است

وزارت فرهنگ تونس آماده همکاری های فرهنگی با ایران است