مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 11:452022-11-08ورزشي

استعفای فتح الله زاده شایعه نیست


فتح الله زاده به دنبال قهرمانی در آسیاست و اگر بستر لازم برای رسیدن به این دستاورد بزرگ فراهم نشود، او به طور ناگهانی باشگاه استقلال را ترک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران ورزشی نوشت: دو سال پیش و بعد از اینکه باشگاه استقلال در ماجرای جدایی استراماچونی با بحران جدی مواجه شده بود، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان سابق که روابط تیره ای با فتح الله زاده داشت، در نهایت حکم به بازگشت این مدیر داد؛ بازگشتی که چندان دوامی نداشت و فتح الله زاده که آن روزها به شدت از سوی هواداران استقلال حمایت می شد و بارها در حمایتش تجمع اعتراضی برگزار شد تا به استقلال بازگردد، ناگهان این باشگاه را ترک کرد.

دلیل جدایی آقای مدیر در آن ایام گر چه در ظاهر ابتلا به کرونا عنوان شد و حاجی استقلالی ها اعلام کرد به این دلیل به سرعت باشگاه استقلال را ترک کرده اما ریشه اصلی این جدایی پرونده های باز مالی و تأمین نشدن اعتبار لازم برای پرداخت آن دیون بود.

در آن ایام متولیان باشگاه استقلال هیچ تضمینی به فتح الله زاده نداده بودند که بدهی های به جا مانده پرداخت شود.

در عین حال نیز بازیکنان به شدت از وضعیت مالی خود در رنج بودند و حتی تمرینات استقلال به طور متناوب در زمین های متعدد پایتخت برگزار می شد که این وضعیت هرگز باب میل آقای مدیر نبود و به همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای فتح الله زاده شایعه نیست

استعفای فتح الله زاده شایعه نیست