مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-08اقتصادي

سهمیه ایجاد اشتغال تویسرکان در سال جاری 1650 شغل است


سهمیه ایجاد اشتغال در شهرستان تویسرکان در سال جاری یک هزار و 650 مورد بود که از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، - یک هزار و 160 مورد محقق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین افشاری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تویسرکان بیان کرد: منظور از ایجاد اشتغال، اشتغال پایدار است به این معنی که اگر همه کسانی را که برایشان اشتغال ایجاد شده است در یک جا گرد هم آمدند، خبرنگاران و نظارت کنندگان بتوانند راستی آزمایی کنند که آیا واقعاً اشتغال ایجاد شده است.

وی تشریح کرد: بر اساس رصد کمیته بررسی میزان رضایتمندی مردم در تویسرکان از عملکرد بانک ها در شهریورماه امسال در مقایسه با آذرماه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

فرماندار تویسرکان یادآور شد: اولویت اول در بحث ایجاد و توسعه رونق اقتصادی، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی است که بانک ها برای ایجاد اشتغال باید از این قشر با استفاده از همه ظرفیت های خود حمایت کنند.

افشاری با بیان اینکه با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی، حجم نقدینگی بالا در کشور را به سمت ایجاد اشتغال، توسعه تولید و پویایی اقتصاد هدایت خواهد شد، تصریح کرد: هر چه کارآفرین و سرمایه گذار وارد منطقه ما شود، شاهد بهره وری بیشتر اقتصادی و تولیدی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه ایجاد اشتغال تویسرکان در سال جاری 1650 شغل است

سهمیه ایجاد اشتغال تویسرکان در سال جاری 1650 شغل است