مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 09:552022-11-08سياسي

خاندوزی: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی صرفا پول پاشی نیست


وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: سیاست دولت سیزدهم در اجرای برنامه های اشتغالزایی صرفا به پول پاشی ختم نمی شود بلکه تسهیلات اشتغال باید به دست کارآفرینان واقعی رسیده و سپس بر اجرای طرح های اشتغالزایی نیز نظارت شود.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: سیاست دولت سیزدهم در اجرای برنامه های اشتغالزایی صرفا به پول پاشی ختم نمی شود بلکه تسهیلات اشتغال باید به دست کارآفرینان واقعی رسیده و سپس بر اجرای طرح های اشتغالزایی نیز نظارت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون جهش و رونق تولید و کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عملکرد دستگاه های مسئول در زمینه اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 و 1401 بیان کرد: تا قبل از سال 1400 ما از پشت تریبون ها وعده تسهیلات اشتغال زایی را داده اما قریب به 90 درصد تسهیلات در سال های قبل تخصیص پیدا نمی کرد و آن 10 درصدی که تخصیص می یافت به دست کارآفرینان واقعی اشتغالزایی نمی رسید.

از طرفی کسانی که به وزارتخانه های تعاون و سایر وزارتخانه های مرتبط دسترسی داشتند از این تسهیلات بهره مند می شدند و خروجی عملکرد اشتغالزایی آنطور که انتظار می رفت نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی صرفا پول پاشی نیست

خاندوزی: سیاست دولت در اجرای برنامه اشتغالزایی صرفا پول پاشی نیست