مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 آبان 1401 ساعت 00:052022-11-07سياسي

دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهداست


رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با اشاره به اینکه توجه به سیره شهدا و انتقال پیام آن ها رسالت امروز همه ماست، گفت: دشمنان با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیارشان است در این 43 سال همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده اند و هدفشان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیر محمدرضا فولادی رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش شب گذشته در اجلاسیه پایانی 565 شهید ارتش در استان قم گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی نتیجه از خودگذشتگی شهدای والامقام و انتقال پیام شهدا به نسل های بعدی تنها راه برون رفت از مشکلات جامعه است.

وی افزود: یکی از الطاف الهی در دوران انقلاب و سالیان طلایی دفاع مقدس فتح باب شهادت بود؛ خداوند با نعمت بزرگ شهادت عزت انسان های در مسیر رشد و تکامل را افزایش می دهد؛ امروز بلاشک اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرحون خون پاک شهدای از جان گذشته است، بدین جهت دشمنان سعی و تلاش می کنند که یاد و خاطره شهدا را از بین ببرند.

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش تصریح کرد: دشمنان با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیارشان است در این 43 سال همواره به دنبال تحریف تاریخ دفاع مقدس بوده اند و هدفشان این ست که از انتقال پیام شهدا به فرزندان جدید انقلاب جلوگیری شود؛ بزرگداشت یاد و خاطره شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهداست

دشمن به دنبال تحریف دفاع مقدس و فراموشی یاد و خاطره شهداست