مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 20:052022-11-07اقتصادي

چین قدرتمندترین موتور موشک خود را آزمایش کرد


مهندسان صنعت فضایی چین روز شنبه آزمایشی مهم را بر روی قدرتمندترین موتور موشک پیشران مایع این کشور انجام دادند که این امر گامی رو به جلو در توسعه یک موشک حامل فوق سنگین است.

- چین اخیرا قدرتمندترین موتور موشکی کشور خود را با موفقیت آزمایش کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندسان صنعت فضایی چین روز شنبه آزمایشی مهم را بر روی قدرتمندترین موتور موشک پیشران مایع این کشور انجام دادند که این امر گامی رو به جلو در توسعه یک موشک حامل فوق سنگین است.

  اولین آزمایش احتراق موتور رانش 500 متری که توسط آکادمی فناوری نیروی محرکه هوافضا در شیان، استان شانشی توسعه یافته است در مرکز آزمایش این آکادمی در حومه شیان انجام شد.

این آکادمی در یک بیانیه خبری گفت که این آزمایش یک موفقیت کامل بود.

  این دستاورد یک پیشرفت مهم در تحقیق و توسعه موتوری است که چهار برابر قوی تر از قوی ترین موتور موشک حال حاضر چین است که دارای رانش 120 تنی است.

  به گفته طراحان، این موتور اکسیژن مایع و نفت سفید مصرف می کند و دارای بزرگترین محفظه رانشگر در بین موتورهای موشک احتراق در جهان است.

  وانگ یانان (Wang Yanan) سردبیر مجله Aerospace Knowledge، گفت که چنین موتور موشک بزرگ و قدرتمندی باید دارای طراحی پیشرفته، اجزای پیچیده و تکنیک های ساخت قابل اعتماد باشد که تنها توسط یک قدرت بزرگ فضایی مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین قدرتمندترین موتور موشک خود را آزمایش کرد

چین قدرتمندترین موتور موشک خود را آزمایش کرد