مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-07حوادث

پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد


همکار سابق پدر علم ژنتیک ایران که دو نفر را اجیر کرده بود تا دکتر را بربایند در تازه ترین اعترافات خود مدعی شد به خاطر جبران خسارت پرداخت مهریه همسر دومش سناریوی این آدم ربایی را طراحی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، صبح دیروز سه متهم پرونده ربودن پروفسور داریوش فرهود به اداره آگاهی منتقل شدند و جزییات بیشتری از این پرونده افشا شد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این باره گفت: متهم اصلی این پرونده از آشنایان دکتر فرهود بوده.

وی حوالی ساعت 5:30 صبح یکشنبه 8 آبان دو نفر از همدستانش را به مقابل منزل دکتر فرستاده و آنها با سوار شدن بر خودروی ایشان و معرفی خود به عنوان مأمور امنیتی اقدام به ربودن پروفسور فرهود کرده اند.

سردار حسین رحیمی ادامه داد: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهراً آنجا پروفسور موضوع را قبول نمی کند که پس از آن این افراد او را به شهرستان نور بردند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پروفسور فرهود این بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و در نهایت دکتر فرهود به محل کار خود بازگردانده شد و در عرض کمتر از 24 ساعت نیز پلیس سارقان را شناسایی و دستگیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد

پرداخت مهریه همسر دوم مرا ورشکست کرد