مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 16:552022-11-07بين الملل

نشت گاز آمونیاک از کارخانه ای در شمال سرزمین های اشغالی


در پی نشت آمونیاک از کارخانه ای در شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی پنج تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردند.

- در پی نشت آمونیاک از کارخانه ای در شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، مقامات رژیم صهیونیستی پنج تیم آتش نشانی را به محل اعزام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از نشت آمونیاک از کارخانه ای در منطقه صنعتی در شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزودند که پنج تیم آتش نشانی از ایستگاه الجلیل - جولان و یک واحد متخصص مبارزه با مواد خطرناک برای مقابله با این حادثه به محل اعزام شده اند.

شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: پنج اکیپ آتش نشانی و یک واحد متخصص در مبارزه با مواد خطرناک به محل حادثه در شهرک کریات شمونه اعزام شدند.

وب سایت صهیونیستی والا هم با انتشار خبری مشابه اعلام کرد که پنج اکیپ آتش نشانی از ایستگاه الجلیل - جولان و یگان مبارزه با مواد خطرناک برای مقابله با حادثه نشت آمونیاک در شهرک کریات و ارزیابی وضعیت انجام و این نشت پس از یک سری اقدامات مهار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشت گاز آمونیاک از کارخانه ای در شمال سرزمین های اشغالی

نشت گاز آمونیاک از کارخانه ای در شمال سرزمین های اشغالی