مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-07سياسي

دستگاه های فرهنگی برای تبیین طرح جوانی جمعیت تلاش کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ماکو گفت: دستگاه های فرهنگی باید در زمینه تبلیغ برای تبیین و تقویت بنیان خانواده و جوانی جمعیت بیشتر تلاش کنند.

- ولی زالی امروز 16 آبان ماه در جلسه شورای اندیشه ورزی جمعیت و خانواده ماکو که با موضوع جوانی جمعیت در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت با تاکید بر نقش دستگاه های فرهنگی در تحقق برنامه های جوانی جمعیت گفت: دستگاه های فرهنگی باید در زمینه تبلیغ برای تبیین و تقویت بنیان خانواده و جوانی جمعیت بیشتر تلاش کنند.

وی با اشاره به رو به رشد بودن جمعیت سالمندی در جامعه از جمله در شهرستان ماکو افزود: توجه به موضوع جوانی جمعیت یکی از اولویت های اصلی دولت است که در همین راستا مشوق های خوبی از جمله پرداخت تسهیلات فرزندآوری، اهدای زمین و تامین مسکن در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته است.

زالی با اشاره به ظرفیت روحانیون برای اجرایی شدن برنامه های مربوط به حوزه جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده بیان کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد و غیره لازم است روحانیون مساجد، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سایر دستگاه های فرهنگی وارد میدان شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان ماکو در پایان خاطرنشان کرد: ممنوعیت فعالیت مراکز غیرقانونی و فروشندگان داروهای سقط جنین توسط شبک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های فرهنگی برای تبیین طرح جوانی جمعیت تلاش کنند

دستگاه های فرهنگی برای تبیین طرح جوانی جمعیت تلاش کنند