مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 15:022022-11-07اقتصادي

آغاز نهالکاری طرح ملی نهضت سبز در ایلام


در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و به منظور افزایش سرانه جنگل و همچنین انجام تکالیف قانونی، عملیات نهالکاری با مشارکت حداکثری همکاران منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در شهرستان مهران آغاز شد.

-  پیرزادیان مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به اینکه استان ایلام با کشور عراق دارای مرز مشترک به وسعت 425 کیلومتر می باشد و از آنجایی که ورود ریزگردها از منطقه غرب کشور است لذا اجرای عملیات احیاء، تقویت پوشش گیاهی، نهالکاری و توسعه جنگل امری اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح ملی نهضت سبز و به منظور افزایش سرانه جنگل و همچنین انجام تکالیف قانونی، عملیات نهالکاری با مشارکت حداکثری همکاران منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام در شهرستان مهران آغاز شد افزود: از امروز با همراهی و مشارکت فعال فرمانده نیروهای لشکری و کشوری و روحانیون معزز در پارک جنگلی رضا آباد مهران و در استان ایلام به عنوان استان پیشرو در سطح کشور اجرا می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: طبق برنامه ریزی زمانبندی شده و در راستای استفاده بهینه از ریزش های جوی در کلیه شهرستان ها اقدام مشابهی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نهالکاری طرح ملی نهضت سبز در ایلام

آغاز نهالکاری طرح ملی نهضت سبز در ایلام