مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 13:062022-11-07ورزشي

خانه کشتی مازندران نونوار شد/ راه اندازی موزه افتخارات هیات کشتی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، این روزها هیات کشتی مازندران با تیم جدیدش روزهای پرکاری را پشت سر می گذارد.

اولین جلسه گردهمایی و هم اندیشی روسای هیات های کشتی شهرستان های مازندران با شایگان سرپرست هیات کشتی استان و اعضاء این هیات برگزار شد و شایگان از برنامه های خود در جهت حمایت از کشتی مازندران سخن گفت.

همچنین، طی اقدامی جالب و قابل تحسین، آیین تجلیل از مربیان و قهرمانان آسیا و جهان در رده های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان آسیایی در سال 1401 در مجموعه پذیرایی نفیس برگزار شد و قهرمانان و اقتخارآفرینان مازنی تجلیل و تقدیر شدند.

شایگان سرپرست هیات کشتی مازندران در این مراسم از حمایت همه جانبه از قهرمانان کشتی گفت و بیان کرد: هدف ما پیشرفت هرچه بیشتر کشتی مازندران است.

وی افزود: کشتی مازندران سرآمد ورزش کشور است و کشتی گیران مازندرانی بیش از نیمی از افتخارآفرینی های کشتی کشور را در آسیا و جهان کسب کرده اند که این یک افتخار است.

سرپرست هیات کشتی مازندران در بخشی دیگر از صحبت هایش از بازسازی خانه کشتی و راه اندازی موزه افتخارات گفت و بیان کرد: خانه کشتی مازندران نیاز به تعمیراتی داشت و همچنین سعی کردیم مدال ها و افتخاراتی که ورزشکاران ما در مسابقات مختلف کسب کرده بودند را در جایگاهی مناسب قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه کشتی مازندران نونوار شد/ راه اندازی موزه افتخارات هیات کشتی مازندران

خانه کشتی مازندران نونوار شد/ راه اندازی موزه افتخارات هیات کشتی مازندران