مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-07سياسي

اهالی رسانه می توانند در راستای ارتقای آگاهی و بصیرت مردم نقش آفرین باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری افزایش سطح آگاهی مردم را از رسالت های اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: مردم باید بدانند که انقلاب اسلامی در سال های گذشته و به ویژه در دولت سیزدهم چه خدماتی را برای مردم داشته است و اهالی رسانه می .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری افزایش سطح آگاهی مردم را از رسالت های اصحاب رسانه عنوان کرد و گفت: مردم باید بدانند که انقلاب اسلامی در سال های گذشته و به ویژه در دولت سیزدهم چه خدماتی را برای مردم داشته است و اهالی رسانه می توانند در راستای ارتقای آگاهی، بینش و بصیرت مردم نقش آفرین باشند.

محسن حسین میرزایی 16 آبان ماه در نشست تخصصی رسانه انقلاب، چالش ها و امیدها با اشاره به اینکه امروز عزت ایران را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: قدرشناس شهادت و ایثارگری شهدا هستیم و از حضور پر شور و نشاط مردم استان در راهپیمایی 13 آبان و مراسم هفته استکبارستیزی نیز تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سال 57 نهال کوچکی بود که در مقابل طوفان حوادث آسیبی به آن وارد نشد، ادامه داد: این نهال کوچک امروز به درختی تنومند تبدیل شده است و حوادث امروز جز نسیمی نیست که حتی توان تکان دادن برگ های این درخت را نیز ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهالی رسانه می توانند در راستای ارتقای آگاهی و بصیرت مردم نقش آفرین باشند

اهالی رسانه می توانند در راستای ارتقای آگاهی و بصیرت مردم نقش آفرین باشند