مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 12:402022-11-07ورزشي

سهم بانوان همدانی از پارک بانوان چقدر است؟  


در جامعه امروزی زنان به عنوان نیمی از جمعیت حضور فعالی در تمامی عرصه ها دارند و مشارکت آنها در عرصه های مختلف توفیقات چشمگیری را رقم می زند.

- از طرفی توجه به توانایی ها و قابلیت های بانوان در توسعه کشور نقش بسزایی دارد و بستر موفقیت های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را فراهم می کند.

استمرار حضور مؤثر زنان در خانواده و جامعه نیازمند ایجاد و حفظ روحیه با نشاط در آنهاست و در این راستا توسعه فضاهای تفریحی، ورزشی و تفرجگاه های ویژه بانوان به دور از برخی محدودیت ها، امری ضروری است.

در شهر همدان پارکی موسوم به پارک بانوان وجود دارد که انتظار می رود براساس استانداردهای فضاهای شهری فضایی امن، سالم، مفرح، زیبا و راحت برای تفریح و بستری برای فعالیت های فرهنگی، هنری برای بانوان باشد اما اینکه این فضا تا چه اندازه به این شاخصه ها نزدیک است جای بحث دارد.

عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در فرهنگ اسلامی حضور بانوان در حیاط اندرونی خانه ها برای در امان بودن آنها از دید نامحرم بود، اظهار کرد: امروزه نیز با همین نگرش فضاهایی تحت عنوان پارک بانوان برای راحتی این قشر طراحی شده است.

دکتر صاحب محمدیان منصور با اشاره به اینکه پارک بانوان همدان در مقیاس محلی است و مناسب بانوان شهر نیست، گفت: این گونه فضاها بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بانوان همدانی از پارک بانوان چقدر است؟  

سهم بانوان همدانی از پارک بانوان چقدر است؟