مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-07اجتماعي

اطلاعیه سازمان آب وبرق خوزستان درباره:کدورت آب اهواز


سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرد:تغییر در وضعیت روزهای اخیر آب اهواز، هیچگونه ارتباطی با ماموریت و ماهیت طرح عظیم و با برکت آبرسانی غدیر نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این سازمان در اطلاعیه خود آورده است: به استحضار مردم عزیز و شریف استان خوزستان می رساند که طی روزهای گذشته در اثر بارش های ابتدایی پاییزه، که در محدوده حوضه های میانی رودخانه دز با شدت بالا همراه بود، تغییر کدورت رودخانه ها را در بالا دست شاهد بودیم که این یک امر طبیعی و عادی است.

در این اطلاعیه آمده است: پس از تمهیداتی که توسط همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان صورت گرفت وضعیت به شرایط عادی بازگشت و این تغییرات هیچگونه ارتباطی با ماموریت و ماهیت طرح عظیم و با برکت غدیر نداشته است.

این اطلاعیه می افزاید: همانگونه که پیش تر هم گفته شد ماموریت طرح آبرسانی غدیر با هدف انتقال آب برای تامین آب شرب بخش عمده ای از مردم شهرها و روستاهای استان خوزستان بوده که این پروژه میان مدت با توجه به پیش بینی های انجام شده مبنی بر کاهش آوردهای رودخانه کرخه در پی 2 سال خشکسالی و همچنین کاهش کیفیت دیگر منابع تامین کننده آب مورد نیاز، در موعد مقرر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه سازمان آب وبرق خوزستان درباره:کدورت آب اهواز

اطلاعیه سازمان آب وبرق خوزستان درباره:کدورت آب اهواز