مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-07اقتصادي

دوره های مهارتی ویژه صنایع استان بوشهر برگزار می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته دوره های مهارتی ویژه صنایع استان بوشهر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح دوشنبه در نشست با مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: جوانانی که مهارت آموزی می شوند، اشتغال آنان تضمین است.

وی با اشاره به تدوین بیش از 200 رشته مهارت آموزی بر اساس ظرفیت های صنعتی، تولیدی و سرمایه گذاری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مهارت آموزی پیش نیاز اشتغال مولد در استان بوشهر است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر افزود: وابستگی چرخ تولید هر جامعه متکی به دست های توانمند و ماهر نیروی کار جامعه است و باید برای کمک به تولید و اقتصاد ملی به مهارت آموزی این قشر بیش از پیش توجه کرد.

وی با بیان اینکه بیکاری یکی از عمده مشکلات جوانان استان بوشهر است، در حالی می توان با مهارت آموزی بخش زیادی از مشکلات اشتغال را در استان حل کرد، اضافه کرد: بر اساس نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در استان بوشهر دوره های مهارتی در حرفه های جوشکاری، لوله کشی صنعتی، ابزار دقیق و برق صنعتی در شش مرکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان با تضمین اشتغال جوانان با همکاری صنعت نفت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های مهارتی ویژه صنایع استان بوشهر برگزار می شود

دوره های مهارتی ویژه صنایع استان بوشهر برگزار می شود