مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-07سياسي

روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» درتقویم ثبت می شود


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهرماه به عنوان روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» در تقویم رسمی کشور ثبت می شود.

- آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهرماه به عنوان روز شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان در تقویم رسمی کشور ثبت می شود.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: معلمان و دانش آموزان همیشه تاریخ ساز بوده اند و نقش مؤثری در تغییر ساختار فرهنگی و اجتماعی جامعه داشتند و همچنین از افتخارات آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید معلم است و 54 درصد رزمندگان دفاع مقدس دانش آموزان بودند.

وی افزود: دوم مهر سال 59 جنایت هواپیماهای عراقی داغ سنگینی به دل جامعه فرهنگی کشور گذاشت.

ده ها تن از فرهنگیان شهر آبادان در آموزش و پروش جمع شده بودند تا با توجه به شرایط جدید جنگی، تصمیم مناسبی برای سال تحصیلی جدید اتخاذ کنند اما این جلسه هیچگاه به پایان نرسید و مصوبه آن درس ایثار و شهادت برای همه دانش اموزان آبادانی شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص درخواست ثبت دوم مهرماه به عنوان روز شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان در تقویم رسمی کشور پیگیری هایی را در سطح کلان انجام دادم و این موضوع در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» درتقویم ثبت می شود

روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» درتقویم ثبت می شود